Powered By Blogger

2016年6月9日星期四

韓國限定!Holika Holika x 蛋黃哥彩妝品


Smooth Egg Skin Peeling Gel (7,900won)


我係蛋王哥嘅超級粉絲嚟,即使一直都冇用開Holika Holika嘅products,今次我都乖乖奉上銀兩喔~

咁既然係用得嘅products,冇理由擺喺度唔用嘅
就即管試下雷唔雷啦XD

 Smooth Egg Skin Peeling Gel:
蛋白中蘊含蛋清及多種礦物質成分,
能溫和地去除死皮細胞,潤澤肌膚,
令肌膚重拾健康光采。

透明及水潤啫喱配方,
只要適量塗於肌膚上約1至2分鐘後
以指尖輕輕搓揉約1分鐘,
便能去除肌膚上的老化角質

使用後明顯能保持肌膚水潤,沒有繃緊感覺。

性質溫和,適合不同性質及敏感肌膚

 成份:
蛋黃提取物, 馬齒覓提取物,
甘蔗提取物, 越桔提取物

 用後感
如果講包裝,外型
以我呢個超級粉絲嚟講,
我梗係會話:巧打耳、超打耳、勁打耳架啦~!!
但講真,打耳還打耳,我覺得個蓋有D難開> <"

一打開個"殻"⋯⋯
"嘩~~~蛋王哥喔~~  "

 瓶身設計:
Official果邊就話,就咁㩒"蛋白"嘅部份,就可以吱到D peeling gel出嚟~
喂,但我想講,好。難。吱~!唔係吱唔到,但一㩒落去就一大pat咁飛出嚟,好難控制份量囉=.=
(因為作呢隻peeling gel比我平時用開嘅比較稀身;比較水D,所以一大pat嘅話,真係會捽到天葩地老喔=.= )
反而,正正常常咁倒出嚟,係容易D控制份量嘅多與少~

 氣味嚟講呢⋯⋯
um...我自己就覺得麻麻地,因為我覺得陣花味(?!!) 好假,有D似toilet果D空氣清新劑嘅味 

 效果
捽左一陣,已經好快見到D擦紙膠碎捽左出嚟,而又因為個gel夠濕潤,所以打圈捽夠成分鐘,都唔會話"啜住"咁

唔知大家知唔知,坊間有D peeling,其實唔喺塊面上面捽,都會捽到擦紙膠碎出嚟架?聽講果一種係咪都捽到野出嚟嘅peeling gel,去角質嚟講,係冇咩用的

而Holika Holika呢隻,我同時都有喺檯上面捽嚟試
。。。。。。
放心,喺檯上面,佢係完全捽唔到擦字膠碎出嚟嘅XD
咁如果前人講嘅野係真的話,咁即係呢支peeling,捽嘅係堅。老化角質嚟 

捽完,過水之後,會立即見到皮膚sheer左,白淨左D,塊面又唔會好乾,完全冇繃緊嘅感覺,觸感係柔軟左D嘅
不過塊面就仲有好大陣花香味喺度囉XD
鼻頭長粉刺嘅部分,明顯見到有減少到,變得平滑細緻 

 總結:
以呢個價錢做到如此效果,係令我超surprise的。
除左我自己唔係咁鐘意呢個product陣味之外,整體表現都超乎我想像。
回購率達到90%

沒有留言:

發佈留言