Powered By Blogger

2016年6月9日星期四

嘉頓Cafe

上兩星期,《新假期》嘅blog文介紹左位於深水埗;嘉頓麵包廠地下嘅cafe。
好outdate的說,我本身真係唔知果度係有Cafe同餐廳嘅。

所以,前幾日就即刻衝去潮聖喇XD

點樣去、入面有D咩嘅特式野⋯⋯
呢D《新假期》已經喺blog文講左lu。
詳情~> http://goo.gl/ylPgT5




我打算講吓呢間cafe嘅食物XD

喺食物方面,Cafe係以輕食為主,
有蛋糕、酥餅、麵包、撻⋯⋯
全部都係自家製,日日新鮮出爐。

但唔知點解,我一行到去收銀處落order嘅時候,我唔係order佢地熱辣辣新鮮出爐嘅野食,而同時我個腦飄出:什果蛋糕,呢4個字XD
所以嘛,我就order左什果蛋糕+熱奶茶 (套餐價$30)
而同行嘅靚女,就order左火煺芝士香草包+凍鮮奶(套餐價$30)

呢間Cafe飲品嘅choice係比較少,大家想order凍檸茶、凍檸水、可樂⋯⋯嗎?
Sorry,沒。有。喔~!
凍飲就只得凍鮮奶XD
而熱飲方面,就有咖啡、奶茶、朱古力、紅茶同鮮奶。

什果蛋糕真係極度推介,
賣相吸引,海綿蛋糕夾住幼滑嘅忌廉,好高好大件!
蛋糕食落非常鬆軟,而且又唔太甜,
忌廉裡面mix埋雜果粒,超fresh,一啲都唔覺得膩

火煺芝士香草包,
麵包好鬆軟,新鮮熱辣;溶溶地芝士加埋火煺大大塊咁夾喺中間,芝士嘅香味加埋香草包嘅質感,完全可以滿足到味蕾

至於熱奶茶
本人就覺得較為遜色左少少
簡單到只係一個Lipton茶包沖製而成,老實說,冇咩茶香。

凍鮮奶嘛
同行嘅靚女話,好淡味,似Low Fat果一種牛奶。

反而餐飲嘅紙杯(凍熱飲品都係用同一個紙杯的喔^^),
印有藍白格仔pattern+嘉頓嘅logo,好靚好精緻~!

我當時真係好有衝動想拎隻杯返屋企XD
但又怕比人用歧視嘅眼光望住,
所以嘛,最後影左張相留念就算XD

總括嚟講,嚟呢度食tea,抱住潮聖/參觀嘅心態會比較好一D
士多啤梨什果蛋糕係好食嘅,其他就不過不失啦~

呢度嘅精品/紀念品同埋少量展品,反而比食物更吸引^^

沒有留言:

發佈留言