Powered By Blogger

2016年6月1日星期三

立刻變白,得左

一直都好想好想好想染Ash Gray頭
奈何我嘅御用髮型師一直都唔肯幫我染 (佢話我再漂,啲頭髮會爛晒-_-|| )
為左想達到Ash Gray頭嘅效果,我咩野方法都試 
(當然係唔成功-.-)
前排去台灣嘅時候,比我喺光南發現到呢盒"耍老"白色wax.
我諗緊買唔買嘅時候,邪惡嘅軸心;小編哥哥已經喺隔離不停話:買啦買啦,灰白色wor, 你染唔到wor...
哼!你估你咁樣就得架喇!!
(咁事實又比佢sale到我買,如果唔係就唔會有呢篇文⋯⋯囧) 
今日。。。我因為工作上要幫artist變白髮,終於開封拎左嚟試喇
(Um...當日我好似真係用"工作需要,當Hair White用",而成功游說自己買的-.-)

結論係:
・人地講到明WhiteWax,所以搽出來,真係完全徹底變左白髮
・清新柑橘果香,質地清爽,完全唔lup
・顯色度唔係太高,需要重覆塗抹先做到相入面果個效果,但就可以輕易handle到個白色去到咩野程度
・速乾配方,顏色持久 (但我冇試到落雨/出汗會唔會甩,但相信喺面補噴正常hair spray會更long lasting)
・用洗頭水一洗就即甩,唔會好似X彩咁,要瘋狂洗頭
我覺得平平地買嚟做JOB (TWD$299),遠比用colored spray果一種方便
(spray果一種,噴出來顏色唔夠均勻,亦會噴到頭髮好硬好假+起點點)
極度推介比做開drama,影視job嘅朋友 

沒有留言:

發佈留言