Powered By Blogger

2016年6月2日星期四

勁親民嘅乾果機


我本身就勁鐘意食乾果同埋蔬菜片嘅,
有時口痕起上嚟,可以一次過食晒一大包-.-
前兩日,小編哥哥喺街買左一盒蔬菜片返嚟,仲攪到我地兩個爭D要搶嚟食XD
突然間,我靈光一閃~
諗起有食物風乾機呢樣野~!
對於我地呢D咁鐘諗食乾果嘅人嚟講,可以自家製一大堆自己鐘意食嘅乾果種類,真係一大福音~
出面買嘅,一係就勁多調味料勁咸,仲係高溫處理,一係就勁勁勁勁貴
所以嘛,都係自己diy好~
年中仲慳番唔少錢添XD
坊間嘅食物風乾機有好多,價錢去到數千蚊嘅都有。
有用開乾果機嘅朋友就話,其實買一D中低檔次嘅食物風乾機,其實都係差唔多,
而且部機嘅體積會比較適合家庭用,
價錢亦都平一大截;幾百蚊就有交易。
咁我聽完朋友咁講,就選擇左去買 億世家 echome自家品牌嘅DIY乾果機($399.9)



特點係可以連續使用48小時,
風乾水果,以低溫進行比較好(唔會咁易破壞vitamin同營養),所以,部機嘅時間可以set得愈長當然效果就會愈好。
呢部機可以做到外乾內裏仍濕潤嘅乾果,層架嘅高度亦都可以調校成1吋或者2吋,即使比較厚身嘅食材都可以風乾喔。

 小貼士
・層架嘅高度會影響風乾速度,氣流愈流通,風乾速度就會愈快。
・水分較多嘅生果,風乾時間較長(例如士多啤梨,就需要風乾大約20小時),食物擺放喺較低層同埋分佈得平均D,效果會比較好。
・擺放食物嘅時候,唔好遮到中間嘅送風圈。
・食物嘅厚薄會影響風乾時間,愈薄口感就愈脆。

沒有留言:

發佈留言