Powered By Blogger

2016年6月2日星期四

Max Clinic Cirmage Lifting Stick

呢一隻韓國嘅lifting stick, 上星期突然間爆紅, 幾乎整個FB Newsfeed 都見到女性朋友share果一條video。
我自己睇完,都急不及待,托身處韓國嘅MUA朋友幫我買返支返嚟試吓 
而又因為呢個video嘅noise好強勁,之後好快就喺網上出現一大堆產品試用文、評價etc(當然係有好有唔好架啦)
咁老實講,一支三兩百蚊嘅product,如果你地相信真係做到片入面果一種效果,就未免有D傻豬豬了~
至於網上嘅comment⋯⋯
嗱嗱嗱~
我由此至終都覺得,冇親身試過,講乜都係冇用嘅。
我自己就係抱住好奇心,見平平地就買支嚟玩吓 

至於果D聽人講所謂"係膠水","有毒"呢D comment⋯⋯
其實有細心去分析就會知道,係冇可能發生嘅事哦(人地國家出產一個product,都要經過檢驗的,何況video未爆紅嘅時候,呢支product一直都冇出口去第二度,咁果D台灣嘅試用文同感想,又從何處來?難道韓國嘅人抗毒能力較高?完全冇產品安全檢查?)

又因為呢支product一夜間爆紅嘅關係
成份同埋原理,大家應該都search左好多出來了,我都唔再咁長氣喺度提喇~

咁不如我又講講,我自己係用成點^^
呢支貨,我暫時用左3次~
(本人為混合性缺水性皮膚)
☆暫時嘅用後感如下:
第一次用,
我係跟official嘅指示,先用toner,再用呢支lifting stick 的。
講真,係有D啜住塊面,有D難推。
又因為呢支lifting stick嘅成份粒子係比較大,用完爽膚水就即刻用呢支lifting stick,會覺得塊面好似唔夠保濕
而事實,第二日瞓醒,我feel到覺己塊面底層好乾
(因為試用呢支product,我用完toner冇用任何精華就直接用呢支lifting stick吧-.-)
到第二次用,我用完toner,自行加入b5原液,先再用呢支lifting stick,
咁支stick就好推好多了~
瞓醒之後,塊面感覺好返好多,皮膚感覺水潤而且柔軟。
支lifting stick,對我嚟講,係有D潤嘅(可能Skin type屬於混合性偏油嘅朋友就未必岩用)
由其支stick去到眼部嘅位置,一喺上眼皮拉嘅時候,我係會見到D眼睫毛同眉毛,直情漿埋左一舊舊咁。
(所以之後我都避開上眼皮呢一part了)
但又係咪坊間講到,支lifting stick好似膠水咁呢?
其實唔係嘅,個感覺會比較似搽左D好潤好潤嘅blam喺面咁而已。
其實過左10mins左右,情況會好d,
摸落去果一種feel係潤澤感,而唔係痴lup lup、漿住、黏lup果一種感覺。
☆提升度
係即時見到嘅 (腮線,由其眼部,好明顯見到隻眼係戚左上去)
據說,洗完面就冇左呢個效果⋯⋯其實好簡單,大家有做過人手facial嗎?用手按摩做提升,其實個效果都係一瞬間,並唔持久的
要得到改善,係需要長時間keep住做先可以。
而呢支lifting stick就係呢一種效果。

☆去紋,
我覺得D紋冇話好似條片咁,即刻減少左(虎紋同缺水紋)
遠睇會覺得D紋好似淡左咁,我諗只係因為個product搽完上面,望落塊面有少少matte,所以感覺好似少左紋,但其實details望清楚,D紋仲喺度嘅。
☆美白,
我覺得係因為配合刮沙原理,再加埋product搽左上面之後,塊面會matte左,血液循環好左
所以睇落都有白淨D嘅~
☆上妝
至於話用完呢個product,上唔到妝呢一個問題⋯⋯
我係絕對唔認同~!
BB Cream,Liquid FDT, FDT Stick我都有試過,完全係冇問題嘅~
Even我化左一個全妝,有齊遮瑕、眼影眼線、mascara,胭脂膏 etc,都完全冇問題
(冇話起擦子膠,冇話眼底好厚,亦都冇cake粉/浮粉同溶晒D眼線)
而且化出嚟都keep到韓妝果一種水潤感的~
☆所以嘛,我覺得配合返正確嘅化妝技巧就可以了^^
☆總結:
我係隔晚咁用,只係用左3次
so far未睇到有好大嘅轉變
但氣色係好左D,塊面都冇咁乾
如果你買呢個product,係希望做返條片既驚人效果,我就唔係咁recomment你地買lu~
但係,如果你地想要多支平平地既野,幫面部按吓摩、通吓淋巴,佢係值得考慮喔
因為⋯⋯
佢個packing design,設計支lifting stick個形狀,無可以好準確咁按到面部既穴位的。
產品成份係有韓國食品醫葯品安全局嘅認可
(美白、抗皺雙重功效),所以網上果D人云亦云嘅傳言,大家睇完真係唔洗咁驚喇 XD
用作保養品;堅持長期配合刮沙嘅手勢咁用
想要達到緊緻提升,係冇問題的 

沒有留言:

發佈留言