Powered By Blogger

2016年7月25日星期一

無線版 SS Shiny


做我地呢行,擺到一屋都係唔同mm嘅tongs絕非奇事.因為要做唔同大細curve嘅曲髮嘛~

自從十年前冇得再買Gas tongs之後,0係外景卷髮,差不多可以叫做不可能的任務...(除非拎發電機出外景吧XD)

但而家又唔同講法喇~
韓牌SS shiny,最近出左Wire Free Smart Styler ~
係一支堅。無線版嘅tongs,用 USB 叉電,可以解決0係不同國家唔同電壓嘅問題。

我第一時間就托人幫我0係韓國帶返嚟試~
唔係講笑~
一。試。就。愛。上。 

佢細細支,又夠輕身
而且有160、180、200度三個choice
預熱一分鐘左右就可以用

堅。夠。熱。

最重要係叉完電之後,呢支SS Shiny係可以用到15mins嘅...
我試過拎厚少少髮量去卷,
個curve都完全冇問題。
所以15mins真係夠卷晒整個頭~

見佢個look look梳個直徑咁大,
以為卷唔到曲髮嗎?

錯。喇~!!
係卷到架~~
而且卷完出嚟效果,D Curve仲好有彈性、好順滑添~ (見圖)


對我嚟講,SS Shiny呢支無線版嘅出現,
真係一大喜訊嚟~
以後幫客人set頭,
第一個造型唔需要再夾硬紮三手辮/紮髻
(為左hold住D 曲髮...)

想set咩造型,
都唔會再比"因為0係室外冇得插電",
呢個問題局限住 

Highly Re-comment嘅Product~!

沒有留言:

發佈留言