Powered By Blogger

2016年1月13日星期三

Missha紅參草藥3D面膜

《Missha紅參草藥3D面膜》


☆商品介紹:
新概念3D立體面膜設計, 令mask更加貼面。
含紅參提取物精華、中藥成份
提供豐富的營養和彈性,
收緊臉部鬆弛問題,
緊緻臉部線條,
為皮膚帶來滋潤嘅營養。
☆價錢:
韓國trip時送的~XD
☆用後感
☆紙質:
紙質夠厚身,呢一款纖維紙面膜,亦可以好緊貼皮膚。
0係包裝袋拎出嚟攤開嘅時候,唔會一野就撕爛個mask XD 
☆剪裁:
採用3D立體剪裁,比起平時嘅mask,更貼面~!!
特別係鼻、下巴呢D位置~(見圖)
但在於用0係我塊面嚟講呢,眼部嘅位置就唔係好fit了。(定其實我比較額短?!TT^TT )
其他部位嚟講呢,真係好perfect~!
下巴果一part可能緊貼住之外,連雙下巴果個位置都係包得緊緊的。
敷嘅時候真係feel到有少少好似著左壓力襪果一種feel~(所以呢個mask有緊致的功效?! tongue 表情符號 )
☆滲透效果:
唔知道係咪我塊面太乾嘅緣故,
敷左大約5分鐘左右,已經覺得塊mask比我chur盡左~(真係吸得好快,我塊面應該好渴~)
敷完之後,當然輕輕pat埋D剩餘嘅精華入塊面度啦~!但呢個動作我只做左4-5吓,就已經比我Pat晒喇~XD
☆氣味:
唔係講笑,一打開個包裝袋,果一陣蔘味堅。係。強。勁。
在於我自己,我係ok人蔘味的。
☆精華液份量:
一拎塊mask出嚟,係有D料到嘅。但包裝袋入面淨餘嘅精華,唔見有好多。(可能0係晒面膜紙度?)
texture超級稀的。
☆整體:
因為都係第一次敷,firm唔firm、有冇lifting、有冇radiant呢D,暫時未睇到。
但確實係夠潤嘅。
敷完+pat完剩餘嘅精華之後,有D唔想再搽cream。係因為覺得塊面已經夠潤喇~
咁當然啦,我係話有。d。唔想搽姐~
唔係唔搽~XD
敷完mask、pat完精華落塊面之後,搽返Cream去lock返住D成份是常識吧~!!

沒有留言:

發佈留言