Powered By Blogger

2016年1月14日星期四

睇得又食得嘅Lego蛋糕

女人嘛,總是無甜不歡
心情好食甜、心情唔好食甜、食完飯要食甜、M到要食甜
食甜品嘅嘢,男人真係識條鐵~

差唔多又到左Auntie Visit嘅日子,食甜嘢嘅慾望又再一湧而上。

今次去左Pantry & Bread, 試吓果個傳說中的Lego蛋糕
見到好多唔同顏色嘅Lego,真係攪到我唔個揀咩色好~
再問問店員,原來每個色嘅味道係有唔同的~(好大鄉里呀XD) 


紅色:紅莓Raspberry Cheese (um...我驚會太甜)
藍色:藍莓Blueberry Cheese (顏色⋯⋯um,好似有d怪怪地)
黃色:芒果Mango Mousse (只係突然唔想食芒果而已,平時大愛芒果蛋糕唷)
綠色:青檸Lime Mousse(感覺好似fresh d)


最後,我就揀左睇落好fresh嘅綠色;青檸味~^^
友人就另外order左Lemon Cheese Cake。


嘩卡卡,Lego蛋糕個樣真係好cute cute,巧興奮哦~




綠色面層;下面第一層是檸檬醬 - Dry Lemon Puree 
然後,中間一層較厚厚的是青檸啫哩  - Lime Jelly
下面再有一層青檸奶糖 - Lime  Bavarois
最後就是雲呢拿海棉蛋糕 - Vanilla Sponge 

雖說一個蛋糕,當然是軟綿綿的哦
但呢一個Lego蛋糕入面卻擁有唔同程度嘅軟綿綿
口感非常豐富
又因為是青檸味吧,一D都唔覺得係好膩,酸酸地感覺真係超fresh~ 
(嗱,講明先,我係食得酸嘅,但我相信呢個青檸蛋糕對男士嚟講,會係超酸 XD)
而且D cream又滑又香
um...就係果一D甜度剛好而且Cream又細滑如絲
加埋酸酸地嘅青檸jelly,真係perfect池~!


銷售點: Pantry Bread & Pastries
九龍城分店地址:九龍城侯王道24號地舖電話:2577 3939





沒有留言:

發佈留言