Powered By Blogger

2016年1月27日星期三

《品味・日本酒》

我一直都承認,我。係。非。常。崇。日。的。~ (面紅)
去食日本野,朋友們在ビール⋯⋯ビール⋯⋯ (啤酒)的時候
我總會叫清酒飲的 (曾經朋友們話過,我飲清酒係超級老餅~然而我覺得佢地識條鐵 XD )



呀,唔知道大家知唔知道~
其。實。Sake。唔。等。於。係。清。酒。哦~

☆0係日本「sa.ke」係所有酒嘅統稱嚟。
而且,日文之中係比較少直接就咁講「sa.ke」的~
而應該係0係「sa.ke」前面加上「o」之後,讀作「o.sa.ke=お酒」

☆所以,「お酒」係指所有含有酒精嘅飲料,
例如:日本酒、威士忌、葡萄酒、燒酒、Cyu-hai等等。
其中,日本酒就係我地成日講嘅:清。酒。(=se.i.cyu)喇~

最近,小妹去左<TAMAGO X 良品の世界 >嘅試酒會
除左試飲日本酒之外,仲學懂左好多日本酒嘅知識哦~ (心心眼)

當日除左可以即場試飲同埋選購日本酒之外,仲有一個學睇酒標(即係酒樽上面嘅label)嘅環節添~

在場仲有 真·日本人先生 同埋日語老師(日中翻譯)介紹什麼係精米步合、日本酒度、薰爽醇熟等等挑選酒嘅基本概念~

☆清酒,係以米為原料加入酵母之後發酵釀成的~
屬於釀造酒。

☆既然提到清酒,相信飲開清酒嘅朋友都會有一個問題⋯⋯
就係:「吟釀」、「純米大吟釀」等,呢D字眼究竟係代表緊咩野意思呢?

先生同埋老師就0係今次試酒會度一一同我地介紹喇~^^

☆冠上「吟嚷(=gi.nn.jyo)」呢兩個字嘅清酒,係屬於高級嘅日本酒。
與一般普通酒嘅不同之處係在於精。米。程。度。

☆精米程度 - 係指將每一粒要用嚟釀酒的米磨掉外層之後,留低幾多米心比例嘅意思。
換句話講,米心比例越少,酒的等級就越高唷。

☆精米程度低於70%:
即米心磨掉30%以下嘅,稱為「本釀造酒」或者「純米酒」

☆低於60%以下:
即米心磨掉40%以下,即稱為「特別本釀造酒」或者「特別純米酒」或「吟嚷酒」。

☆比例低於50%以下:
即米心磨掉50%以下的話,即稱之為「大吟嚷(=da.i.gi.nn.jyo)」。

☆今次嘅品酒會,仲教我地可以以四個唔同嘅口味去配合唔同嘅餐料 ( 即係好似紅酒配肉,白酒配海鮮呢d )

薰:濃香,淺味 -適合配魚生、長蟹腳
爽:清香,淺味 - 適合配豆腐、海鮮
醇:濃香,濃味 - 適合配牛肉、白汁意粉
熟:清香,濃味 - 適合配芝士、咖喱、辛味

試酒會之後,我仲忍唔住買左支梨酒返去嘆吓XDD
(0係日語學校即時買,仲有得再平D嘛~:P,喂⋯⋯但0係HKTV Mall買都好抵架~!)

經過今次嘅試酒會之後,學懂左好多品嚐日本酒嘅東東~仲買到支好岩自己口味嘅酒添~

第時我仲可以懶叻叻咁,識得挑選一D岩自己口味、岩當時食材嘅日本酒~:P
(我會開始好好咁學習日本酒嘅知識架喇,超認真的說~!!)

唉呀,講講吓,我而家又勁心思思想買多兩支酒呀~~~ (笑)
好彩HKTV Mall都有得買姐~ :P

☆良品世界-日本酒銷售點:

1) TAMAGO 語言研修中心​:
http://www.tamago.edu.hk
2) HKTV Mall:
http://goo.gl/sJKYcg

沒有留言:

發佈留言