Powered By Blogger

2017年1月2日星期一

Kose Lip Gel Magic實測

早排0係日本藥妝店買咗全城瘋搶嘅Lip Gel Magic
(リップジェルマジック)。
Lip Gel Magic的神奇之處,係可以幫你鎖住唇膏嘅顏色,無論食野/飲水都唔會甩色~
Kose仲聲稱效果可持續一整日添~!
每次使用之前需要先搖勻,
然後擠出一粒米咁上下大小嘅份量就足夠整個唇妝使用。
一支大約可以用到60次左右,
1500yen嚟講,都叫好抵用!
而我嘛~
非常急不及待咁,買完第二日已經0係拍攝pre-wedding嘅時候,幫客人用過喇~
效果係唔錯嘅,真係好似keep到一日,全日冇補過唇膏。
但,又因為係拍攝;要趕日落/收光嘅時間,根本就試唔到食野飲水究竟會唔會甩...(因為我地都冇食野XD)
所以,都係自己再試一試比較好~


我分別試左:
1) 潤唇膏打底+唇膏+lip gloss,再用lip magic gel
結果:可能唇妝太過濕潤嘅關係,我覺得支lip magic gel完全唔work!
- 飲水,係會依然痴左D唇色落杯嘅。
- 印落紙巾,亦都會完全印落紙巾到~
- 用手摔, 成隻手指都係唇膏唇彩... 囧
2) 潤唇膏打底+唇膏,再用lip gel magic
結果:今次情況有輕微嘅改善,但留意返,用左lip gel magic之後,唇膏色會變得matte左,而且有少少D乾,會呈現唇紋。
- 飲水,今次冇痴左咁多唇色落隻杯度喇。
- 印落紙巾,仲有少少唇膏會印到落紙巾到~
- 用手摔, 冇甩色
3) 單用唇膏,用紙巾輕按嘴唇壓實唇膏色,再用lip gel magic (圖右)
結果:今次效果係最好的,用左lip gel magic之後,依然唇膏色會變得matte左,而且都係有少少D乾,會呈現唇紋。
- 飲水,今次冇到唇色落隻杯度喇。
- 印落紙巾,有少少唇膏(唇山及唇腰,不過都可能係我搽得唔夠多)會印到落紙巾到~
- 用手摔, 冇甩色
整體嚟講,
- 呢支野我諗我唔會回購呢支product來做job/自用。
- 本人覺得搽完個唇真係好乾,唇紋超明顯~
- 而且0係印紙巾同飲水嘅測試當中,未見到official所講完全唔甩色嘅效 果,只係甩得冇咁厲害
(其實甩到一撻撻仲怪,我寧願成個唇妝再補過)
- 不能使用超過一粒米份量,否則唇妝會變得極度唔均勻
-基本上只係一支gimmick野而已。

沒有留言:

發佈留言