Powered By Blogger

2016年4月29日星期五

藥妝店平價之選

Cezanne 輕薄透明妝感乾濕兩用粉餅 (日本累計銷量達1200萬盒)
heart 表情符號 Official嘅資料如下:
採用多重防護科技,
添加SPF18 PA++,能有效隔絕艷陽傷害、抗光害,
微粒子化:通過將粒子直徑微粒子化到20%,獲得細膩的完妝效果,突出透明感。
不容易脫妝:含有Super Fit Polymer 和Sebum Clear Powder。使粒子與皮膚渾然一體,不易脫妝,保持皮膚滑膩。
保濕效果:氨基酸類滋潤保濕成分就像面紗一樣分散於皮膚表面,防止粉狀粉底所特有的易乾燥現象。
SPF18、PA++ / 不使用紫外線吸收劑/ 一年四季都可使用
無香料/ 無礦物油/ 可以濕幹兩用/ 保濕成分配方
遮蓋力/ 完妝效果<自然>
heart 表情符號 用後感 heart 表情符號
其實CEZANNE一直喺卓記都有嘅,可能因為賣價非常咁親民(超平),所以都被放置喺一D唔係好顯眼嘅位置。


呢一盒,我係喺日本藥妝店買嘅
係因為工作需要,勁急用
所以一衝入去,睇都冇睇就拎左去比錢了。
講真,平到咁嘅價錢,但有呢D質數,
係超級超級surprise的。
heart 表情符號 先講講粉質:
真係非常幼細,非常咁滑
heart 表情符號 效果:
兩用粉嘛,當然係會比較控油一D,呢樣我係no doubt的。
但好多two-way cake,只有控油,
而持久同透薄呢一環,是比較遜色的。
但CEZANNE呢一個粉餅可以做到!!
控油+持久+透薄!!
而且我自己都試用過喺自己塊面皮上面。
(只用CC CREAM打底,就直接上呢個two-way cake)
Coverage挺好(由其眼圈部份都遮得唔錯),而且以我缺水性皮膚嚟講,就咁單用都唔會太乾,唔會起皮仔。毛孔同面部瑕疵,都遮到80%。
整個妝,喺我當日8個鐘頭;外影工作底下,都冇浮粉/脫妝嘅情況出現。
HK賣幾多錢,我係唔知道的XD
日本嘅售價係超平,
本体 ¥500(税抜)
詰替 ¥380(税抜)
兌換返HKD,應該80蚊有找吧
一共有4色選擇
個人嚟講,推介1-3號色
4號色tan得嚟太過黃

沒有留言:

發佈留言