Powered By Blogger

2015年12月23日星期三

微溫晚餐(伏就是這樣中)

天氣轉冷,第一時間就諗起要落廟街食煲仔飯
可能個個嘅諗法都同我差不多,出名果幾間嘅排隊人龍,實在長得好可怕~

唔得,我真係好餓。
我個胃因為等唔到我慢慢排隊,所以再周圍游吓,睇吓食邊間好~

嘩,見到呢間威記唔洗喪排,眼見鋪面都叫有9成入坐率的飯店,咪走入去食囉~

我叫左臘腸排骨煲仔飯、椒絲腐乳通菜,細蠔餅。
我都好出奇點解落order只係5分鐘左右,個煲仔飯就已經上到檯。Anyway,我決家等埋個椒絲腐乳通菜先~


先講個煲仔飯
一打開個蓋已經聞到有燶味,我以為自己太耐冇食,聞唔慣飯焦陣味啦,咁咪照擺入口食囉~
食左幾啖,我個心已經講緊粗口
1)飯好大陣燶味,再"不"吓個底,D飯焦真係焦架~!係完全燒焦~!黑炭果種~!!!
2)飯是微溫,係微溫,不是暖。係差半步就是冷飯果種溫度。
3)個飯一D香味都冇,而且飯粒有d濕,完全未收曬水份。


跟住就係椒絲腐乳通菜
1)碟野又是微溫~
2)d汁就嚟「瓊」晒咁,杰撻撻的~
3)味道十分之咁淡, 食/聞唔到腐乳香
4)D菜梅梅地咁,食落口一D咬口都冇


最後就係個蠔餅
1)又係微暖的,食左幾分鐘就已經覺得碟野凍晒
2)粉多蠔少,唔熱又唔脆


講真,我咁大個女真係第一次食到D咁難食嘅野
全餐飯冇一樣野係熱辣辣上檯的,真係好厲害~!

價錢嘛~
除左上面3樣野之外,友人佢自己都order左一個煲仔飯的。(好唔好食我冇問,不過相信都唔會有surprise~ )另外我地order了一人一罐汽水。

埋單$150
老實講,香港地兩個人食餐晚飯,呢個價錢係合理的
(但消費0係呢間店除外~!)

沒有留言:

發佈留言