Powered By Blogger

2015年6月30日星期二

又來報告一吓接受咗Restylane輪廓改善的情況

由11月尾/2014至今,都有半年喇
對於第一次打透明質酸嘅我嚟講,半年都仲keep到個高鼻樑同尖下巴,實在開心到爆核
(因為醫生當時話,初次注射,一般都係keep半年) 



咁如果你地問我,注射後有咩感覺/習慣/不便
我而家只能答:
•會習慣左自己高鼻同有下巴、
•習慣咗化妝唔再重手打鼻影,
•同埋照鏡嘅時候,會多咗留意鼻樑同下巴啲透明質酸有冇流失 (笑),
•會不其然避開打邊邊啲蒸氣 😂

其實真係完全冇不便
仲多咗好多桃花運(嗱嗱嗱,我係指人緣,識多咗好多新朋友果種 )

真心多謝A Plus嘅邀請
好似我呢啲好驚植入假體變臉嘅sis, 我真心同你地講,呢$6000...好。值。得

沒有留言:

發佈留言