Powered By Blogger

2014年10月20日星期一

Hope girl美白噴霧



收到Goodapple的applebox(18期)都一段日子了。
終於都認真地開始試用入面嘅東東。
第一樣試嘅,就係Hope Girl 呢支亮白保濕噴霧。

Hope girl美白噴霧 (80ml)
原產地 : 韓國
容量 :80ml
主要成分:
海洋深層水,竹子葉/莖提取物,蘆薈葉提取物,檸檬提取物,馬齒莧提取物
產品說明:
對羥基苯甲酸脂,人工色素,人工香料,礦物油
霧般噴灑的微細粒子
使用天然精華油和天然防腐劑鎮靜肌膚.
即刻提供水分調劑皮脂並改善油膩.

 用後感:(用左一星期)
・pump pump易按,噴出嚟嘅保濕水夠霧化。
・如果放落手袋/化妝袋,對我嚟講好似有點兒大支左少少,最後我都係放係枱頭,早晚爽膚水前使用。
・自從消委會報告出左話D保濕Spray入面其實只得水份並冇任何護膚成份之後,其實都令到我冇再買過呢類型嘅保濕噴霧。不過,試用Hope Girl呢支spray,我又覺得入面係真係有佢列出嘅成份bor.因為會摸到噴完之後,皮膚會soft左,同埋好似用左winkle filler果一種滑滑嘅感覺。
・美白,暫時見唔到有透亮的感覺
(同埋本身我都唔會相信單單噴一支spray可以美白=.= )
・我相信係控油嘅,因為我用完覺得有DD乾> <"

Overall:
$138值唔值得買呢樣野...
對我嚟講我唔會買,因為我都唔會化妝後出油嘅~XD
不過,如果for油/中性皮膚嘅客人,係補妝前噴的話,(平+豪用)我會買。因控油效果尚算OK。

如果在於補妝用的spray,我一直係用開M.A.C的Fix+
味道比Hope Girl呢支好聞(Hope Girl呢支我覺得有陣怪怪地嘅草本味~)
M.A.C果支,價錢當然係貴DD,但M.A.C果支真係好"fix" 個妝,我回購左已經數唔到係第幾多十支了XDXDXDDD

算啦,我個人係比較偏心M.A.C嘅products嘅~haha

沒有留言:

發佈留言