Powered By Blogger

2014年3月9日星期日

所謂的習慣和依賴

最近很努力在戒兩樣東西

第一,煙
習慣了起身時一支,放飯前一支,飯後一支,無聊時一支,睡前一支
呢幾年來,屋企人都總係叫我戒煙,甚至發展到朋友近日都開聲問我會否戒煙><"
而我藉口就係,"多野做食煙可以relax呀"
但尋日7個鐘non stop剪片,一支煙都冇食過之後,我發現其實都冇咩特別。
咁就更加confirm, 我其實只係因為隻手冇野做,個人無聊我先食煙。(ˇˍˇ)

第二樣,有個人
他是個每次有什麼事情我都會第一時間想跟他分享的人
可是這陣子發現自己需要退下來了
想訓練自己習慣生活中沒有他,再不依賴

不管是煙還是有個人
每天習慣戒掉一點
時間一天一天的過
最後就會完完全全的能戒掉

我覺得
戒掉一個習慣
其實只是另一個習慣

沒有留言:

發佈留言